I just called to say...

Ja idag ringde jag som sagt till tatueraren... och jag fick en tid, en tid ganska snart, eller en tid relativt snart, eller nej, en tid JÄTTESNART! Jag ska dit på måndag kl.12!  Åh himmel o pannkaka vad nervös jag är.. Hoppas HOPPAS att Andreas får ledigt och kan följa med och hålla mig i handen, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Kommer vara skitnervös. Jag ser framför mig hur jag hoppar till när han sätter ner nålen? och så blir det helt fel..

Min mamma kommer typ döda mig när hon får reda på att jag tatuerat mig, men jag är faktiskt så pass stor nu att jag får göra vad jag vill :P

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll.. Måste plugga lite till imorrn, sen kanske jag drar o tränar en stund, om jag orkar. Annars får det bli en kort promenad, ja det är kanske bättre...


Grattis än en gång Sponge som fyller 26 idag! :)


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0