I'll be right beside you dear

Varför är det alltid samma visa? När man verkligen måste sova så går det bara inte? Igår ställde jag klockan 07.25 och gick o la mig strax efter 22 för jag tänkte att jag skulle vara pigg o ch på G i skolan idag då jag ska vara där mellan 9 o 16.. Men icke! Sist jag kollade på klockan var den 01... Under de timmarna jag försökte sova gick min hjärna på högvarv och jag fick gå upp flera gånger och skriva kom ihåg-lappar. Kanske dags att söka hjälpa snart? Min hjärna har blivit helt störd...

I alla fall när klockan ringde så snoozade jag inte eftersom det säkerligen skulle bli värre med tröttheten då.. Så jag startade teven och satt på mitt ass i 20 min innan jag började röra på mig, härligt!

Ska strax iväg till skolan, efter jag ätit upp min frukost.. Det är litteraturseminaríe idag, där jag o min grupp får prata i 10 min sen ska vi lyssna på andra de resterande 5 tim o 50 min,, det låter väl.... kul? Jag kan kanske smita där ifrån om min grupp får prata om vårt kapitel tidigt?

Efter skolan ska jag träna, om inte huvudet gör allt för ont efter en dag i skolan som den brukar, sen ska jag hem och fixa med alla de grejer jag skrev upp inatt!

Ha en grym dag!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0