It's all in the eyes!

För varje dag som går så tycker jag att jag ser sämre o sämre, att ögonen och hjärnan blir mer och mer ansträngda... Därför ska jag imorrn bege mig till stan, till en optiker och göra en synundersökning. Jag har svårt att byta fokus från avstånd till nära, och ögonen är hur trötta som helst efter att ha suttit vid datorn en stund.. Vad skönt om jag hittade lösningen till min huvudvärk och trötta hjärna där, att jag behöver glasögon, så slipper man fundera på det mer. Jag tänker typ att jag bara behöver dem i skolan och när jag läser och så, för annars funkar ju synen perfekt, enligt mig själv... När jag ändå är igång så borde jag kanske kolla upp öronen o hörseln, den är inte perfekt den heller, enligt mig själv.

Nej nu ska jag vila lite, och ta en paus från datorn...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

fortfarande? :O blir inte det för mig :/

2009-02-03 @ 14:51:17
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Det var jag som skrev: Anonym

Nja jag tro vi stannar här, trivs så bra så...

Nä svenshögen va ju ganska dött...

Nu finns det inte ens en pizzeria kvar haha....

Bara en tågstation typ.:P

Hur hittade du min blogg förresten?

2009-02-04 @ 07:26:52
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0