Kom igen, vem törs möta mig?

Sitter just nu med frukost i magen och  The Pinks - Superman  i högtalarna, bättre svensk musik får man leta efter haha! Snart så kommer The Pinks - Spelar ingen roll :D   Klicka på länkarna för att lysssna vettja! Ett leende på läpparna kommer snart att besöka dig, me promise!

Det var ju tänkt att jag skulle vara i skolan idag, men så blev det inte. Det är inte första gången denna veckan som det inte riktigt blir som jag tänkt mig. I måndags vaknade jag o Andreas och konstaterade rätt kvickt att vi minsann var magsjuka, det gjorde vår dag i alla fall. Skönt att starta en ny vecka på det viset.. or not! Förra veckan avslutades bra i alla fall. Jag, Andreas och Tilde åkte till familjen Kingberg/Günther i Malmö och mös en massa med deras härliga kids som bara växer o växer i en väldans fart! Igår hade vi en sista kureringsdag, med långpromenad, middagslagning, plugg och tevespel. Nu är han o jobbar och jag ska snart plugga så att jag vet vad jag ska säga imorrn när jag ska genomföra en intervju. Ja och anlledningen till att jag inte är i skolan idag är helt enket för att mina föräldrar inte ville släppa iväg mig på de snöiga skånevägarna. Jag kan ju inte annat än o säga att jag blev liiiite glad för det, var sjukt trött när jag sa hejdp till A vid 6, men nästan ännu mer trött när jag lyckats somna om och skulle upp igen vid 6.30. Sååå jag gick o la mig och sov till 10.30! Nice!

Ja jag har snart varit nere i Skåne en vecka och det känns riktigt bra. Hjärnan kan koppla av, den har ju stört mig en hel del på sistone med sitt nedrans planerande. Jag får träffa min familj en massa (och snylta på dem) och såklart umgås hur mycket som helst med A, hur ska det gå sen när jag ska åka hem igen? Hoppas på att kunna pricka in en liten träff med min älskade Malin snart också! Kanske idag om jag har tur? Funderar på att be henne putsa till mitt hår lite, bara klippa upp det lite så att jag kan få lite hållbart fluff. Dock saknar jag mina tjejer i Halmstad otroligt mycket. Hade verkligen sett fram emot att få träffa dem idag men ju längre man är ifrån varandra desto bättre blir det när vi väl ses eller? Nej men jag hoppas att de förstår att jag behöver denna tiden hemma, nu när skolan tillåter mig att vara det. Har mått lite dåligt och theres no place like home när det gäller att kurera sig.

Nehepp dags att plugga nu då!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0