People keep walking on by

Ja så var denna dagen nästan slut och jag har gjort allt det jag skulle göra, mer eller mindre. Städningen och plugget kunde det allt gjorts mer på...

Ringde tatueraren (igen) och denna gången tänker jag ringa tillbaka som han bad mig om, och inte fega ur. Jag ska ringa imorrn igen och boka in en tid. Han sa att eftersom det är en liten tatuering så är det inga problem att hitta en tid relativt snart. Jag måste säga att jag är något nervös faktiskt, men på ett positivt sätt typ, för denna gången känns det inte alls som sist när jag funderade på att tatuera mig.

I alla fall, nu tycker jag allt att det kan bli helg. Jag vet att det nyss var det men det spelar ingen roll. Jag vill framför allt ha lördag. För då kommer Andreas o Tilde hit över dagen :D, mysigt pysigt. Och sen på kvällen är det ju planerat en utgång om jag inte minns helt fel? Vilka som ska med vet jag dock inte, men jag ska med i alla fall.


Nu skulle jag vilja sova, och det får jag ju göra nu med, klockan är ju över 21. Ska upp tidigt imorrn till skolan, går mellan 9 o 16, öööööööööööööööööööööööööööööööööööörk säger jag om det, och mycket mer säger jag inte.


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0