Someday I'll wish upon a star

Som vanligt sitter jag med frukost i magen och musik spelandes ur högtalarna. Idag är det denna underbara låt som spelas. Har varit tokkär i den hur länge som helst men inte hittat den förrän för en vecka sen...

Ja min kära hemtenta ska vara färdig om 4 timmar och jag har bara två sidor kvar att skriva. Det kommer att gå hur bra som helst eftersom ja bara ska ordbajsa precis det min hjärna tänker och tycker och inte hålla på attt referera och shit som i den övriga texten..

Jag hoppas verkligen att denna tentan anses som grym, för jag har aldrig känns så här när jag skrivit hemtentor förr. Jag har inte haft ångest eller panik, inte gråtit eller blivit förbannad, inte oroat mig för att inte hinna med. Jag har tagit det hur lugnt som helst och gjort en liten bit i taget. Och även om den inte är färdig så är jag riktigt nöjd med den och oavsett vad jag får för betyg så är jag stolt över mig själv och mitt arbete.

Ja efter två underbara veckor i skåne är det nu dags för mig att åka tillbaka till Halmstad. Eller inte nu utan ikväll nån gång. Det tar emot kan jag lova, har ju sovit med  Andreas varje natt och jag bli väldigt lätt beroende av att göra det. Men det dröjer väl inte allt för länge innan jag får göra det igen.

Fast jag har ju lite att se fram emot i Halmstad. Jag får komma hem till världens mysigaste och bästa säng. Hämta ut ett par skor på maxi. Skola imorrn då jag får lite respons på mitt arbete och e ny kurs startar. Sen på lördag ska vi fira att underbara Sandra fyller ett år närmre döden. Det ska firas med buller o bong tror jag minsann! Äta gott, dricka gott, dansa loss i goda vänners lag. 

Nej nu ska jag se till att få det sista gjort!

Wish me luck!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0