Wish I could keep you much longer!

Ja.. Då var denna helgen över. Och den gick alldeles för snabbt som vanligt, dock har den varit alldeles underbar!

I fredes kom Andreas hit och vi köpte massvis med godis och jag lagade good mat till oss (hoppas den var god i alla fall) sen tittade vi bara teve och mööös som bara den! Igår hade vi en mysförmiddag sen gick vi in till stan, och jag bjöd på middag o bowling eftersom A fyllt år. Vid bowlingen joinades vi av Sponge, Hanna, Johan och Johan. Riktigt skoj hade vi och kvällen avslutade med några timmar på en pub där ölen flödade härligt!


Tycker om dig vääääääldigt mycket!

Fina Sponge agerade proffsfotograf och fångade oss i denna situation som INTE aaaalls är tillgjord :P Massa med härliga pussar jag fått denna helgen så nu ska jag nog överleva ännu vecka!


Nu måste jag plugga, har inte pluggat nått alls denna helgen, men det är bara ett kapitel som ska läsas tills imorrn så det borde ju gå utan problem. Dock är jag så jävla trött men men sånt är livet!


Så här charmig var jag igår.. Hell Yeah!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

Okaj va bra att du trivs då:)

Jag och Patrik(killen) bor i stenungsund nu i en tre-a.....

Vi trivs jätte bra....

Jätte skönt att lämna svenshögen:P

Hålan haha....

2009-02-02 @ 08:02:46
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0