You´re outta this world to me

Japp då var det en ny vecka och den inleds med en ledig dag. På schemat idag står det storstädning, träning och plugg! Det känns alltid bättre att plugga när ingen tvingar en till det så därför ger jag det ett försök ikväll.

Idag ska jag även ringa en tatuerare. Lillebrors tjej gjorde en nyss och hon behövde bara vänta i två veckor, sååå jag hoppas på det bästa när jag ringer! Gah vad nervöst men nu ska det baske mig ske!
Satt precis och skissade upp tatueringen placerade den där jag vil ha den.. Vad tycks?
 
Nej jag har inte ens försökt att skrubba bort stämpeln. Men från är varför det står fredag när vi gick ut på en lördag... Aja, spelar kanske ingen större roll..

Kanske bäst att jag sätter igång här så att jag får lite gjort.. Kanske ska ta o börja med en frukost?



Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0