And we'll run for our lives

Alltså jag har nog aldrig varit så här trött, eller jo det har jag väl men det var längesen. Jag har typ varit sketans trött sen i fredes och det har bara blivit värre och värre. Jag har inte sovit ut på 5 nätter så i natt ska jag fanimej soooova så att jag imorrn är fit for fight!

Idag har jag vart i skolan mellan 9 o 12, det gick smärtfritt förbi. Jag o Sponge satt längst bak i klassrummet och betedde oss som snorungar där vi satt och hade en fnittrig diskussion som inte alls handlade om specialpedagogik och elever i behov av särskilt stöd, utan diskussionen handlade om sex och utrymmen som gympasalar.

Efter skolan drog jag, Sponge, Hanna o Johanna in till stan, först laddade vi upp batterierna med en fika på Expresso House för att sedan spendera våra pengar på fiiiina kläder. Från stadens affärer fick jag med mig ett par jeans, ett linne, en topp och ett par leggings från Gina Tricot samt en bh, en väska, en deo och en ansiktskräm från H&M. Jag är väldans nöjd med mina inköp måste jag säga.

När jag kom hem från stan var det dock inte lika kul, jag hade nämligen 5 räkningar att betala, suck! En sak som dock var nice att lägga ut pengar på var de 500 kronorna jag skickade till Malin. Hon ska nämligen köpa våra biljetter till Beyonces konsert i Gbg den 11 Maj! Riktigt kul ska det bli!

Åh nej, nu kom jag på att jag måste plugga, vad annars? Fan alltså skolan tar verkligen kol på mig, aldrig kan man få känna sig ledig, jämt är det något som hänger över en! Bläääärk! Fast det är ju en väldigt intressant kurs och allt vi gjort hittills har varit givande så jag ska väl överleva detta med...


Hah! Förresten! Idag på föreläsning pratades det om våra nio olika intelligenser. Jag och Sponge var rörande överens om att den intelligens som inte är en av mina starkaste är rörliga-kinestetiska intelligensen, att kunna röra sig och kontrollera sin kropp. Den slutsats drog vi efter igår kväll då jag besöker Sponges toa, och Sponge plötsligt hör mig brista ut i skratt därinne. Anledningen till mitt skrattande var att jag när jag satt där höll på att trilla av toalettstolen. Jag hade benen för närma själva stolen så jag blev liksom övertung i överkroppen, men jag hann ändra position innan jag stöp med huvudet före ner i golvet. Jaja, det var bara en liten parantes...


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0