Baaaaj kära Halmstad!

Ska snart traska iväg till skolan för lite opponering, finslip och inlämning av tentan. Ska bli såå skönt att bli av med den! Efter skolan ska jag bege mig till Skåne som sagt, kommer att vara där från idag till på söndagkväll.. Wiiiie!!

Har jag längtat eller har jag? Det är skitjobbigt att ha de man tycker om långt borta från sig! Men samtidigt är det ju mysigt att få ha någon att sakna så himlans mycket.. :)


Den första (och enda?) bilden på mig och fina Andreas!


Det var väl allt for now I guess!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

naw :D söta ni är stumpan :D /h

2009-01-14 @ 12:04:11
Det var jag som skrev: Lonnie

Ja vill se fler bilder på er!!!

2009-01-20 @ 16:14:18

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0