Changes!

Japp i fredes spenderades dagen med Sponge och hon lyckades övertala mig att färga mitt hår. Jag har funderat på det ett tag men inte riktigt vågat. Jag har haft brunt hår innan så jag var inte orolig över att jag inte skulle passa i det utan jag var mer nervös över hur färgen skulle bli, det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig!

Från  Till

Men det blev i alla fint, eller? Jag är nöjd med färgen men det tar ju alltid lite tid att vänja sig minsann...

Idag är man lite seg, eller ja jag är trött och har liiiite huvudvärk. Jobbigast idag är ändå tungan, min jävla tunga gör så nedrans ont idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tog lite piller precis mot huvudvärken, det kanske hjälper mot tungvärk också? Huvudvärken har jag själv skapat, genom att förtära alkohol.. Igår var det party med några från klassen och några andra skojiga och det var skoj, som vanligt. Dock hatar jag att bli stämplad och ifrågasatt så jag blev på lite kasst humör men jag hade skoj ändå. Vinglade in genom dörren strax innan 4 och somnade gott i min egna säng, den skönaste sängen som finns!

Idag vet jag inte vad som händer, kommer inte ihåg vad jag o Hanna bestämde angående plugg. Men nu ska jag i alla fall kolla på oth, och om inget plugg står på schemat så lär det bli några avsnitt som tittas på idag. Jag kommer att leva på flytande mat i form av fil till frukost o sedan nyponsoppa vid behov, wiiie!

Jaha nehe, det var väl egentligen allt jag hade att dela med mig av just nu!


Seee Yaaa!


Ps. Vill ha dig här! 5 dagar kvar nu...


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0