Do you really want to live forever young?

Helvetes jävla bajs idioter på helvetes jävla bajs HFAB! Idag var det planerat att jag skulle tvätta mellan 8 o 12. blev det så? NEJ! Varför? Jo det ska jag berätta...

Kl. 07.50 ringer min klocka och jag går upp, drar på mig kläder, jacka o skor, tar tvätten med mig och traskar iväg till tvättstugan. Vi har två tvättstugor bredvid varandra och jag hade alltså bokat den ena. När jag kommer fram till dörren och försöker låsa upp med min nykel. Men den passar typ inte. Då kommer en kvinna som ska tvätta i den bredvid och säger att de har låst den där eftersom så många har fått tvättmaskiner i sina lägenheter... Eh jaha!? Och infon om detta fick vi när? Jag har ju för fan bokat den! Och min bricka är inlåst så jag kan inte boka i den andra stugan!

Arg som ett bi gick jag upp i lägenheten och ringde HFAB, försökte hålla tillbaka irritationen men det var svårt. Lösningen blev att de "så snart som möjligt" ska skicka någon som låser upp tvättstugan och skickar in brickan genom mitt brevinkast... Hur länge är så snart som möjligt? Jag måste för fan tvätta!!! Satans jävla idiot HFAB!


Jag försöker ta djupa andetag, och tänka på att det är fredag. Andreas kommer hit idag och det löser ju det mesta... Men
det kommer nog ta ett tag innan jag kan känna att frustrationen lämnat min kropp!

Jaja, får la göra det bästa av situationen och glädjas åt att jag nu faktiskt har en giltig anledning till att ta mig in till stan och shoppa lite RENA kläder :P


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0