Dumma drömmar...

Ja, dumma drömmar verkar hagla över mig just nu. Tre nätter i rad drömde jag drömmar som fick mig att må mindre bra, sen var det uppehåll nån natt och inatt var den minsann tillbaka, den dumma drömmen..

Vad vill dessa drömmar mig?
  - Förbereda mig på det värsta?
  - Ge mig en konstant klump i magen?

I alla fall, det kommer inte hända, det kommer inte hända, det kommer inte hända är det som tänks i mitt lilla huvud, men min lilla mage verkar inte övertygad...


Nej skit i det nu, nu ska jag plugga så att jag kan kolla på massa teve, tv4 bjuder på två riktigt bra filmer. Den ena är min absoluta favorit Forrest Gump och den andra är den fantastiskt roliga Drömkåken! :) Så om jag pluggar på bra kan jag belöna mig med lite film.



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0