En liten trött Lisa...

... sitter just nu i sin säng och är på väldans gott humör!

Jag är glad över framför allt tre saker just nu:
1. Jag o Hanna är färdiga med tentan, nu är det bara respons och finslip kvar.
2. Jag kom på den fantatiska idén att åka ner till skåne på onsdag, så istället för 2 och ½ dag med Andreas får jag istället 4 och ½ dag. Eller ja, han jobbar ju men då får ja ju roa mig med något skoj, jag är ju ledig för tusan!
3. Jag har tränat idag, jag har kommit igång, nu gäller det bara att hålla fast i det! Men det känns som att det kommer funka bra denna gången!

Okej jag kom på en bra sak till...
Jag o Hanna är så himla duktiga så vi belönade oss själva med en sovmorgon! Jag älskar att sova...

Nu kom jag på en helt annan grej...
Jag måste duscha.


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0