En yrvaken Goofy..

Jag sitter just nu i min säng och äcklas av drömmen jag hade inatt...
Jag blev sexuellt ofredad av en gubbe som var min handledare ute i en skola. Min mamma jobbade också på skolan och när hon såg vad han gjorde mot mig blev hon röd i ögonen och började kasta stolar efter honom och slå honom med dem.... Den enda konsekvensen var, att jag fick lite paus från skolan för att sedan börja på nu medan äckelgubben fick jobba kvar som om inget hänt. Det värsta av allt var att han gjorde det inför eleverna vilka kom fram till mig undrade vad som hänt och varför jag gjorde som jag gjorde.. Jag klarade inte av att professionell utan jag gick därifrån med tårar i ögonen och eleverna stod och tittade frågande efter mig...

Bläää för den drömmen!


En sak som inte är blä är att jag imorrn får åka till Skåne igen, dock är det inte så bra för min ekonomi men det kan det vara värt baske mig!
Men eftersom denna resa inte var planerad börjar såklart min hjärna planera flera steg framåt. Sååå jag kan lugnt meddela att dagen och morgondagen är planderade till punkt o pricka!
Idag:
- Plugga med Hanna.
- Träna (inte styrka utan kondition o mage).
- Hem o göra korvstroganoff (inte för att jag vill ha det utan för att korven hinner bli gammal annars).
- Städa det sista.
- Packa lite inför resan.
- Ha en slappe kväll!

Imorrn:
- Upp för att tvätta klockan 8.
- Packa det sista.
- Skolan mellan 13-14, sedan finslipp på tentan för att slutligen lämna in den.
- Åka till skåne.
- Mysa med Andreas som aldrig förr.

Ja det som varit min sk. problem har varit: träningen, städningen, matlagningen och framförallt tvättningen! Men det löste sig galant eller?? Fast om jag ska vara helt ärlig tror jag det är en sjukdom jag utvecklat, att planera så där in i detalj, men jag kan inte hjälpa det. Hanna och speciellt Sponge tyckte jag var trög när jag in i minsta detalj planerat från lördagen kl 10 till söndagen kl 10. Men jag måste ju göra det när det är en massa grejer jag ska hinna med! Lördagens planering så för er som undrar ut så här: (sms till Hanna) apoteket, hem, duscha, ta med outfit, till Hanna, plugga?, dricka, göra mig fin för kvällen, bli full, ha kul, dansa, vara odräglig och somna på en liten obekväm madrass!. Det enda som inte blev som jag planerat var madrassen. Visst är det skönt att ha koll på vad man ska göra? :P

Ja det var la kul att läsa om.. Eller?

Men i alla fall. Dags att käka frukost och sen gå till Hanna för att plugga...


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0