Ett känslosamt tittande.

På detta årets första dag var jag, Hanna och Hannas syster Sara på bio. Vi såg den OTROLIGT braiga filmen Australia. Det var en otroligt gripande film och många känslor väcktes till liv. Under en lååång tid satt jag och kämpade mot att låta tårarna falla ner från mina ögon... Det funkade bra tills jag vände mig mot Hanna.. Som tittade tillbaka på mig och yttrade med sorgsen röst:
"Åh! Typiskt...!"

Sen började hennes tårar rinna, och mina var inte sena med att göra det samma. Så där satt vi med tårar i ögonen och på kinderna och tittade på en film som vi båda efteråt sa "att detta kan ha varit en film som hamnar bland de bästa filmerna jag sett"...



Har ni inte sett den, så gör det för fasiken!


Back to plugget!


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

fy faaan va bra den var gumman! sluta nu med dina dumma drömmar... det är bara drömmar. inte verklighet!!!!!! puss /H

2009-01-06 @ 12:44:05

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0