Freedom comes when you learn to let go

Det är alltid svårt att blogga på begäran men här kommer ett försök...

Dagen har flytit på smärtfritt, träningen gick bra och imorrn kommer det nog inte vara lika smärtfritt... Imorrn ska det tränas kondition och tvättas, ja det är typ det jag ska roa mig med...

Jag måste bara säga att efter att ha kollat min kära Hannas blogg så började jag sakna sälen riktigt mycket. Jag vill åka skidor igen! Det är så himla roligt och avkopplande (för hjärnan)... I en vecka var jag i detta härliga vinterland och hade det hur bra som helst med min fina familj. Dagarna spenderades i backarna och kvällarna spenderades käkandes mängder med godis och annat skit. Härligt att fira jul där uppe, en fin vit jul!
  
 
Gah take me back! Visst ser det härligt ut?!

När jag ändå håller på så kan jag ju berätta om mitt o Hannas nyår. Vi hyrde in oss på ett hotell i Göteborg och efter 10 minuter i vårt rum såg det ut som ett slagfält, men vad annat kan man förvänta sig av två tjejer som shoppat på stan och som ska testa outfits?

Så här firade vi!... inte, detta var bara uppladdningen!

 
Middag: Kinamat. Efterrätt äcklig mousseskit. Snacks: chips o ostbågar. Dricka: Öööl, cider och vin!

Sen finns det typ inga fler bilder från nyår, eller jo det gör det men det bjuder vi inte på! :P


Nej nu har jag inte mer att bjuda på.. Hoppas ni gillade mitt inlägg om allt och absolut ingenting! :)



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

hahaha mff i vått o torrt

2009-01-19 @ 22:29:05

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0