Give me, I want!!!

Jag var nyss inne på en blogg som tipsade om Gina Tricots vårkollektion. Bland de nya fynden fanns dessa leggings! Hur nice är de inte!? Jag är kär, jag ska ha dessa, så är det bara! Tänk dessa till ett par svarta skor och nått svart upptill, wiiiiiiie!



Annars har jag haft en lugn bra dag. Började med några timmars slappande i sängen och när jag tröttnade på det gick jag hem till Sponge och drack te tillsammans med Hanna också. Hämtade även papper och anteckningar till den nya kursen som precis börjat. Känns som att jag har lite koll i alla fall på vad som behövs göra, skönt det. Efter teet gick jag till SATS och tränade lite kondition, jisses vad sliten jag är nu, min stackars kropp är ju inte riktigt van vid att röra sig på det här viset. Eftermiddagen har gått åt till att tvätta. Jag hatar att tvätta. Jag måste nämligen ta på mig skor o jacka, ta mig ut ur lägenheten, ut ur byggnaden, runt hörnan, in i nästa byggnad, gå genom en trång mörk korridor, slänga in tvätten och sen tillbaka, omständigt eller vad?

Jag har nästan hamnat i en ekonomisk kris. Men jag kaaanske räddade den idag när jag gick till skolan för att registrera mig för vårterminen. Det tar typ tre dagar för csn att fixa med the money så jag hoppas verkligen att jag får pengar på fredag, annars blir mina planer inte riktigt som jag tänkt mig. Ska nämligen till skåne, igen, på fredag. Party med Malin, Michelle och kanske Pauline på fredagen, sen till familjen Kingberg/Günther i malmö tillsammans med Andreas och Tilde. Håll gärna en tumme eller två för att jag får pengar!


Partytjejerna Nyår 07/08: Pauline, Goofy, Malin o Michelle :D 

Anywho, nu ska jag kolla på unga mödrar...


Seee Yaaa!




Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

det löser sig nog med pengarna ska du se :) jag håller en tumme! puss/H

2009-01-20 @ 22:21:03

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0