Happiness!

Finns det nått bättre än att känna sig glad o sprallig? Okej att jag ligger pendlar på gränsen till att bli oerhört fjantig o fånig och ibland blir jag det. Men det är väl bra?

Det känns i alla fantastiskt bra att vara Lisa idag, och många andra dagar, men speciellt mycket idag!

Snart ska jag iväg o möta upp Hanna, hon och jag ska nämligen sällskapa till Johanna där vi ska umgås med våra härliga tjejer, spela spel o mysa står nog bestämt på schemat. Det var ett bra tag sen vi alla umgicks så det är minsann på tiden att vi gör det ikväll. Dock skulle jag kunna somna när som helst men det ska jag baske mig se till att undvika!


Nej jag har väl inte så mycket mer att erbjuda er idag!

Seee Yaaa!




Ps. Jag saknar dig väldans mycket och tycker om dig ännu mer!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0