I'm gonna be with you!

Så var städning av lägenheten äntligen avklarad, nu är här skinande rent och jag likaså...

Jag har lyckats lägga incidenten med tvättstugan bakom mig och nu och jag känner att jag kan gå vidare med mitt liv.. Har fortfarande inte fått nån bricka, jävla skit... Men det bryr jag mig inte om just nu... För snart kommer Andreas hit och då försvinner alla problem! :) Men innan han kommer ska jag som sagt in till stan o shoppa med Sponge, underkläder haha! Det behövs verkligen nu när jag inte kunnat tvätta på ett tag.

Ikväll blir det matlagning och mys för hela slanten och imorrn bär det av in till stan för en fika?, bowling och middag på Bulls... och just det ÖL i mängder ;) Sponge ska följa med mig o A och det ska bli sååååå kul, kanske lyckas hon få med sig nån mer, det håller i alla fall jag tummarna för!


Näe nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg!

Hoppas ni får en niceig helg!

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Lisa

Okaj va kul....

Ja jag är färdig om ett år så vintern 2009...

Ja flyttat såg jag också från skåne, trivs du?

Ja skoltrött e jag med men man får helt enkelt kämpa vidare för i slutet är det ju sååå värt det:)

2009-01-30 @ 19:28:21
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0