Jag hatar honom!

Jag gör verkligen det, med hela mitt hjärta!

Min jävla granne som tror att han är the king of the world och som får göra precis vad han vill bara för det. Han är ett stort jävla fett äckel och jag hatar honom överallt annat på denna jord. Grattis Robin du hamnar nu på en andra plats (en sista plats) på listan över människor jag hatar!

Heeeeela kvällen gapar och skriker han med sin äckliga röst, sitt äckliga uttal och sin äckliga dialekt, jag får äckel spasmer bara jag tänker på det! Han svär och har sig på sitt egna jävla språk som man inte fattar ett skit av. Sen lugnar det sig vid 21, och jag tänker waow, han har en hjärna! Men icke!

Vid 22 början han och några andra offer prata i en mikrofon, hallå mikrofon? Och jag hör in till min lägenhet hur det brusar i hans högtalare, då är det högt. De snackar in, spelar in och spelar upp det de sagt, kul nöje en tisdag kväll? jävla as. Sen lugnar det sig vid 23, och jag tänker waow, han har en hjärna! Men icke!

Jag som ska sova lägger mig till rätta och ska precis börja somna in när idiothelvetet börjar spela musik! Och prata i mikrofon, och spela musik, och prata i mikrofon! Tills klockan blir 0.45, sen minns jag inte mer...

Jag HATAR honom och jag önskar att någon sköt honom, eftersom jag bor i the ghetto of Halmstad så kan han ju kanske bli skjuten i en "drive by" det skulle i alla fall göra mig glad, och jag tvivlar på att det finns människor i denna värld som faktiskt skulle sakna det stora svinet!

Detta är inte första gången som jag får panik på grund av honom... För mitt psykiska bästa borde jag flytta härifrån.. Jag klarar inte av att ha honom som granne. Jag hatar honom.

Om ni vet vem han så snälla, be han dra åt helvete eller hjälp mig att skicka honom dit!


Jag HATAR dig ditt (här passar det bra med en massa ord som man inte får lov att säga, så tänk de orden i huvet istället!)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

hahaha... du var inte långt efter ;)

2009-01-23 @ 16:18:18

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0