Min kväll..

Idag hände det som alla kockar drömmer om ska hända när det lagar mat...
Jag står i köket o lagar korvstroganoff när det är dags att krydda med paprika pulver. Men attans, det tar slut mitt i allt! Sedan är det dags att hälla i lite tomatpuré, men icke, den hade möglat! Jisses! Hur ska jag lösa det! Joooo i kylen hade jag en burk med Dolmios pastasås, och jag måste säga att detta kan ha varit den gooodaste korvstroganoffen jag någonsin gjort! :D Så därför måste detta vara alla kockars dröm, att de verkligen tvingas använda grejer de har hemma för att skapa något så underbart gott!!!

Ikväll ska jag städa lite, om jag inte gör det imorrnbitti det vill säga.. Fööör ikväll ska jag även se oth, tre avsnitt ska jag se, sen finns det inte fler att se, sen måste jag vänta på att det kommer nya, suck för det. Oth har varit en del av min vardag i några månader nu, vad ska jag ta mig till nu?? Jaja den dagen den sorgen...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sara

Då får du vänta som oss andra :)

Men vem har Björn då? :O

2009-01-14 @ 09:20:42
URL: http://sarathoresson.blogg.se/
Det var jag som skrev: Anonym

om inte annat kanske jag är den mest korkade :D hahaha /h

2009-01-14 @ 10:06:59
Det var jag som skrev: Sandra

Men alltså om jag har åldersnojja redan nu, kan du jue tänka dig, dumma dumma dig som bara vill plåga mig.....

2009-01-14 @ 11:08:38
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0