Snooze och stänga av!

Alltså de som designar och tillverkar telefoner borde verkligen testa sina produkter innan de kommer ut på marknaden... Hur kan de t.ex ha snoozeknappen precis bredvid stängavknappen? Tack vare detta korkade beslut sitter jag nu med pjamas i min säng istället för att ha kläderna på och sitta där mellan 9 o 12... Jag hade verkligen behövt vara i skolan idag så att jag får lite koll på vad som ska hända under vårterminen men jag hoppas på att mina fina vänner för dagens budskap vidare...

Denna förmiddagen har jag istället fixat med min dator, jag är rätt teknisk ändå.. Internet Explorer vill inte starta, utan bara msn... Så jag fick återställa datorn och fixa med norton sen funkade det igen.. Dock är det fortfarande ett scriptfel som håller på att göra mig tokig men skit i det, jag vet ju inte ens vad det innebär.

Om en stund ska jag gå till maxi o köpa frukt sen ska jag till sats o träna min stackars kropp som precis blivit av med all träningsvärk... Nu är det dags att fixa ny värk, fast det är det kanske värt...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Marcus

Script, explorer,msn,norton, starta om allt i samma stycke.. Här snackar vi DATORNÖRD :)

2009-01-19 @ 18:03:58

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0