Standing in the light of your halo

Nu är det minsann dags för denna Goofy att gå och lägga sig.. Klockan ringer nämligen o väcker mig klockan 07.15, är det ens lagligt undrar jag? Att gå upp så tidigt?

I alla fall har jag haft en väldigt psykiskt aktiv dag, har fått allt läst och skrivet så seminariet imorrn ska nog fixas lätt som en pannkaka.

Jag har dock inte haft en effektiv dag fysiskt, jag vaknade, satte mig upp i sängen och plockade upp datorn från golvet brevid, sen satt jag där några timmar o pluggade tills jag fick ont i ryggen, då satte jag mig i soffan, och här sitter jag nu och ska bara skriva klart här, borsta tänderna och återigen placera mitt ass på sängen... Nice shit.

Nej, egentligen skriver jag bara för att tipsa er, mina fina läsare, vilka ni nu kan tänkas vara, om låten Halo med Beyonce. Har ni inte hört den så har ni gått miste om något riktigt bra! Se till att lyssna på den bums! Det går bara inte att inte älska den!
Länk --> Halo


Sov gott för fasen! Det har jag planer att göra, utan dumma drömmar!

Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0