Today was a good day!

Dagen började på ett alldeles strålande sätt. Att vakna upp med dig är oslagbart! Dock vaknade vi upp till denna dag aningens sent vilket bidrog till att någon kom försent till jobbet och att en annan fick stressa för att hinna med tåg. Men det var det värt!

Sen i mitten av dagen nånstans var det skola, kanske inte så good med ändå kul att träffa lite folk och ha vilda diskussioner om huruvida betyg i ordning och uppförande ska införas igen.

Efter skolan gick jag hem till Hannabanana för att uppdatera mig om allt som hänt under helgen som varit och för att snacka lite allmänt om allt o inget. Väldigt nice som alltid.

I slutet av dagen nånstans bestämde sig Goofy och Sponge för att käka ostbågar o dricka cola och så blev det. Kvällen har spenderats i Sponges soffa och vi har behandlat många samtalsämnen och spanat runder på fb, något som är en av våra favoritsysslor. Se upp om du har fb, kanske är vi där och gräver runt efter smaskiga detaljer ;) (på min facebook har det skett en very nice uppdatering btw! :P)

Just nu tycker jag att det är väldigt jobbigt att jag fortfarande är vaken. Jag har varit sjukt trött hela dagen och borde verkligen sova, ska upp tidigt imorrn, skola mellan 9 o 12, sen till stan för att fika o shoppa, träna och sist men inte minst plugga. Hur fan ska jag orka allt det efter bara typ 8 timmar sömn? Jag kräver mycket mer än så! Men men, det kan det vara värt när man fått spendera kvällen men Sponge juuuuuuu.

Ja detta blev ju verkligen bara en redogörelse av min dag och min kommande dag, men det är bara för att jag inte hade något att skriva om och jag blev ändå tvingad att skriva, så därför blev det så här...

Näe, godnattens säger jag nu!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Men men men jag har jue lagt min favvo jue...Frågan e bara varför jag köpte den när jag ändå inte kommer får visa den :( Jag e sjuuuuuuuukt avis på din byxor :(

2009-01-27 @ 16:42:12

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0