A wonderful week

Jag har ingen motivation till att blogga men jag kan i alla fall lägga upp lite bilder från förra veckan som spenderades i Halmstad med mina finaste tjejer. Sommarlovet firades in rejält må jag lova!


Sponge och Hannabanana spelar in del 3(?) i serien "Sandra söker karl" eller hur det nu var den hette. I detta avsnitt visar Sponge upp sina grillmästarkonster.


Fina Johanna njuter av "värmen".


Linda blir ALLTID bra på bild UTAN några undantag.


En frusen Lilla My kom på besök.


Jag och underbara Hannabanana posar vant.


Vad vore en kväll utan egobilder?


Goofy vara knas.


Johanna vara knas.


Banana försöker ta fina foto uppifrån då de där nere inte blidde så lyckade...


Nere...


Uppe...


Lovely!


Tripp, Trapp, Trull.


Inte alltid så lätt...


Lite mer synkat!


Alles zusammen!


En av alla outifts.


Som sagt.. Några ego måste hinnas med.


Cissi och Goofy.


Det är inte annat än att det märks att man hållt igång lite, eller?



Tack alla för den bästaste sommarlovsveckan! Nu hoppas jag på ännu mer lattjo i sommar!

Det bästa med sommarlov är ju ändå att man kan göra vad man vill utan att ha en massa måsten runt om en. Som att läsa i min underbara bok:


Eller varför inte spela lite:

"Not just for nerds"!! :D


Anywho, ska la spela lite med min karl nu då, han har ju faktiskt kommit ifatt mig istället för tvärtom. Det ni! :P


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Åååååå sicka tjugsiga bilder, vilken härlig vecka vi hade misnann :) Och fler skojsiga ska det bli! Med början redan nästa vecka, lr hur!!!! Mer bloggande mer looooooooooove it o you ;)

2009-06-10 @ 21:11:16
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Va, nu fattade jag ej riktigt vad du menade....

2009-06-12 @ 10:16:45
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0