A load of shit var det lastat!

Nedrans skola vad jag blir trött på dig ibland!

(bild tagen från: http://www.thecamreport.com/images/stress.gif)
En bild som ganska bra illustrerar hur jag kommer att se ut fram till den 26 maj...
Delkurs 4 startade i fredes, delkurs 3 startade idag och det sista från delkurs 2 ska vara klart på fredag...
Papprena på bilden kan representera de 1000 sidor som MÅSTE läsas under delkurs 4 + lite artiklar och annan litteratur under delkurs 3.
Kvar i skolan har jag alltså förutom läsningen massa att göra:
- arbete om särskolan
- arbete om de 1000 lästa sidorna (varav en bok är på engelska)
- möte om förhållningssätt
- arbete om förhållningssätt
- två fältstudie dagar
- en kartläggning och analys av en elev i behov av stöd
- ett examinationsseminarie inom KASAM
- ett loggboks seminarie om någon svårighet
och mycket mycket mycket mer!

Jag vill gräva ner mig. Är det okej?

Kaos var det i skolan idag när vi fick reda på detta, det är fortfarande kaos i mitt huvud. Förhoppningsvis reds detta upp på fredag! Då ska vi få klartecken i om vissa saker kan ändras på eller skjutas upp... Ett tips kan ju vara att lärare inför en ny termin pratar om vad de ska göra under sina delkurser så att inte allt ska göras på en och samma gång... Samarbete och gemensam planering är ju något som det tjatas  på att vi ska göra. Lev som ni lär för fasiken!


Anywho. Ska bege mig in i mitt lilla kök o skrapa ihop en paj som jag ska mumsa på.. Är lite lagom hungrig.

Ur högtalarna spelas det just nu James Blunt med albumet All lost souls. Ett riktigt bra album måste jag säga!



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0