Dressed for success!

Jahapp då var det äntligen fredag. Natten spenderas med en underbar snarkande Andreas som nu är på jobbet. För att fördriva tiden tills han slutar har jag bestämt lunchträff med Malin på Väla, och efter det ska jag shoppa lite tänkte jag. Inte för mycket utan för en lagom mängd pengar... Det är kul det.. Idag ska det dock fokuseras på saker som jag faktiskt behöver, som t.ex. rouge, bodylotion och ännu ett nagellack till samlingen. Ska se om jag hittar nått till A också, det är han värd!

Idag ser jag ut så här:

Det syns kanske dåligt men idag har det rosa nagellacket byts ut till ett svart :) Me like!

Morgonen idag startade tillsammans med världens bästa kissemiss som spinner så att det knakar i henne! (som just nu ligger bredvid mig o snarkar...)
Min sötnos:

Isnt she lovely?

I alla fall, efter väla så ska jag hem och vänta på A, sen blir det fredags mys för hela slanten :)
Vad som händer imorrn vet jag inte ännu. Antingen stannar jag här och leker med Andreas o Tilde eller så åker jag till Halmstad och leker fylleslag med tjejerna....

Nej nu måste jag dra!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jag röstar för trip till Halmstad o fira söta Linda o ha bakisdag ala Sponge o Goofy, mängder m cola, pizza o film XD! Ha en kanon dag!

2009-03-27 @ 13:04:40
Det var jag som skrev: A

Jag är starkare än Lisa. Hon stannar här!

2009-03-27 @ 16:58:51
Det var jag som skrev: Johanna

Ja röster för fylleslag me tjejerna :)

2009-03-27 @ 21:22:38

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0