I am flying high

Dagens jag ser ganska så mycket ut som gårkvällen jag. Jag orkar inte leta inspiration och jag trivdes ju så bra i min klänning så det fick bli den idag igen... Dock har jag nytt smink och en ny fläta :)

Wanna see? Om ja titta ner, om nej titta ändå!




Till detta ska jag självklart ha min svarta streetskor o solbrillor, dock min svarta vinterjacka, för så jävla varmt är det fanimej inte ute. Hoppas det blidde många svordomar i den meningen...

Ojoj Hanna som du så är den utväxten inte okej längre. Så du måste faktiskt slinga mig så snart som möjligt!

Anywho! Nu ska jag kolla på våra bästa år och packa det sista. Åker ju ner till världens bästa Andreas och världens bästa familj idag! Kanske försöka äta nått också. Magen vill inte ta emot nått konstigt nog....


Seee Yaaa!



Åh just det! En som borde få väldigt mycket mer uppmärksamhet är James Blunt med albumet All lost souls. Där snackar vi musik så det heter duga! Har haft det på hela morgonen!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0