I want to be where the sun warms the sky

Life is good yes it is! Förutom en liten stund tidigare idag då jag mitt i en föreläsning drabbades av nån stressrelaterad panikångest. Hjärta började dunka, det lät som om det var i mitt huvud, jag blev skakig i kroppen och kände mig alldeles svag. Jag satt och funderade på vad som skulle behöva göras inom den närmsta framtiden och fick panik. Så jag gick hem.

Nu fyra timmar senare mår jag bra igen, jag har stooorstädat, diskat, tvättat och medan jag gjorde allt detta pluggade hjärnan, jag har två frågeställningar till min uppgift vilket var det som oroade mig mest! Aaaah, life is good yes it is!

Life is inte bara good för att jag mår bra igen utan även för att Andreas kommer imorrn, efter en morgon med ännu mera tvättande (sist jag tvättade var den 3dje feb), en eftermiddag på öppet hus nånstans som jag inte kommer ihåg vad det heter, så kommer äntligen min underbaring hit! Vi har varit ifrån varandra sen igår morse men det känns som en hel evighet! Nu stannar han dessutom till på måndag vilket gör livet so damn good!

Ska om en stund hämta den sista tvätten, sedan ska jag sortera d sista som ska tvättas imorrn sen ska jag slänga mig i min renbäddade säng o slaaaaaappa. Är väldans trött nu.


Jag ville egentligen skriva om något roligt men jag kom inte på nått speciellt så det fick bli så här, kände att det ändå var dags för en uppdatering här även om tatuering är så fin att titta på när man dyker in här! :D Fast visst är det väl ändå kul att läsa om att life is good eller?

Ha a nice kväll!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0