I'm in love with my... brothers?

Kan man vara det? Kär i sina bröder. Nej det går nog inte. I alla fall inte för mig. Känns lite småskumt. Men däremot kan man tycka att de är fasligt snygga eller? Jag har blivit välsignad med två dödssnygga bröder!


Håller ni inte med?

Med det sagt kan jag bara hålla med min far som brukar säga att han fått tre vackra, superheta barn. Tre barn och jackpot varje gång. Fast vilka föräldrar säger inte så? Fast pappa gör ju det inte bara för att, han gör ju det för att det är sant. Dock förstår han inte hur med tanke på hur han och mamma ser ut. Haha, fast det kan jag förstå. När de var i vår ålder var de skitsnygga, det har jag minsann sett på bilder. Och jag tycker faktiskt att de är rätt snygga nu med.

Nej nu ska denna ödmjuka tjej återgå till plugget! Eller hoppsan, att avsnitt av Desperate Housewives var det visst!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jag e oxå försedd m två världsbästa bröder, vi e allt bra lyckligt lottad du o jag ;)

2009-03-23 @ 16:54:48
Det var jag som skrev: Josefine

Håller helt klart med ;)

2009-03-24 @ 17:49:09

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0