Things you knew, or did'nt know!

En liten lista... I brist på annat att blogga om :P

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Lisa
Smeknamn: Typ inget, eller jo Goofy
Låt som när du är ledsen sörjer till? Alphaville - Forever young

Beroende av: Andreas närhet
Vem behöver du mest just nu: Andreas, jag är sjukt myssugen
Vad tror folk om dig? Alldeles för mycket
Stämmer det? I deras värld gör det säkert det
Vad får du oftast komplimanger för? Ehm... Va? (att jag är allmänt snygg men det är bara från mig själv!)
Vad säger du för att imponera på någon? Ehm... Va?
Hur imponerar man på dig? Flashande med sina pengar kanske?
Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar åt mig själv om inte annat
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag vill flytta och ha dig hos mig, då hade jag varit glad. Puss"
Var bor du? Halmstad
Trivs du där: Japp
Äger du några converse: Nope men jag vill
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin OCH öl
Brukar du bli för full: Ehm... Va?
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Nej, eller jo fisk
Har du haft sex idag: Nej, tyvärr INTE! :(
Nästa mål i ditt liv: Skriva färdigt en tenta innan torsdag!
Hur svarar du i mobilen: "Tja", "Tjeeenaa", "Hej det är Lisa", "Stark"beroende på vem det är...
Vem ringde du senast? Andreas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon (Sponge) var förälskad i min smarthet
Antal timmar sömn inatt: 9-10
Sov du ensam: Ja, tyvärr! :(
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: I Andreas, familjens och vännernas sällskap, och när jag inte har skitskola att fokusera på
När blev du fotad senast: I lördes
Hur känner du dig nu: Sjukligt seg
Vanligaste färg på dina kläder: Svart?
Vad tycker du om fötter: Öööööörk
Vad saknar du: Närhet.
Hade du en bra kväll igår: Bakiskväll med Desperate Housewives, ett helt ok alternativ
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-00
Är du blyg? Japp
Sysslar du med någon idrott: Haha va?
Vill du hellre ha mail än brev: Nääää
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Bli sparkad i skrevet och ha sex
Är du nöjd med ditt liv: Nja, lite smådetaljer som stör, dvs. plugg och alldeles för mycket saknad. Men jag har även sjukt mycket som jag är nöjd med, men inom ett år, då kommer jag vara nöjd
Är du bortskämd: Absolut... INTE
Vad gör du i morgon: Pluggar och har en gruppredovisning om Downs syndrom
Vad är det värsta du vet? Äckelmän på cyklar som gör att jag aldrig mer cyklar hem från stan på natten!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mer än jag har råd med
Vad behöver du just nu? Sömn, men först lite Desperate Housewives.. Kanske lite xxx också :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Björne
Vad längtar du till? Att få somna och vakna upp med A varenda dag
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag. Lycka!
Vad använder du för shampoo? Fructis
Vad är det finaste du fått? Världens bästa familj?
En speciell dag du minns: 16/12-08
Hur gammal är du: 23
Tycker du om någon just nu: Hmm... Ja det gör jag nog
Om fem månader: Är sommarlovet på väg att ta slut :(
Du samlar på: Damm
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sponge, mamma eller pappa, beroende på vad eller vem jag är arg på.
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Kolla på DW
Är det okej att gråta: Ja, jag gör det nästan jämt, av en massa olika anledningar
När grät du senast: I lördes natt
Laddar du ner musik och film från Internet: Ehm... Va?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli glad
Bär du glasögon eller linser:
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11
Har du piercing: Japp
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej, det går inte att göra ofta eftersom solen inte ofta är framme
Är du bra på att laga mat: Ehm... Va?
Gillar du att dansa: Japp
Är du flygrädd:
Hur vig är du: Väldigt vig på ett håll med sjukt stel på alla andra håll
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: Sandwich eller Daim
Tror du på ett liv efter döden: Njea
Tycker du om sushi: Ibland
Vad äter du helst när du ser på film: Massa onyttigt
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nej
Vilken ögonfärg har du: Blå?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp, senast i lördes natt
Biter du på naglarna: Nope
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg
Vad gör du på helgerna: Antingen är det mys till tusen eller festande till tusen


Ja men det var väl kul?
Det tycker inte jag...


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0