Welcome to my sunny day

Ännu en morgon fylld med solsken är det idag. Det är så himla härlligt att vakna av att solen skiner in mellan persiennerna.

Idag är det onsdag med allt vad det innebär. Det innebär först o främst att jag fått pengar vilket verkligen var på tiden! Det innebär också att jag ska tvätta mellan 12 o 16 men innan dess ska jag in en sväng till stan och shoppa lite nödvändigheter. Sist men inte minst ska jag till Hanna ikväll o fira hennes födelsedag tillsammans med en massa goa tjejer. Funderar på att vara jävligt tråkig och strunta i att dricka och gå till kåren. Har blivit lite väl mycket alkohol nu för en tjej som i början av året sa att hon skulle trappa ner på det...

Så det är en dag fylld med aktiviteter.


Nej nu ska jag käka frukost o göra mig finare så att jag kan bege mig!


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0