When everthing is crazy

Sitter just nu i skolan. De andra tjejerna är ute i solen men jag kände inte för att följa med. Jag har märkt att det är rätt typiskt av mig att göra så. När jag får för mycket att tänka på eller det är mycket som besvärar mig så tar jag avstånd, vilket i och för sig är skönt för mig men kanske inte så socialt mot de andra. Men men de är ju ändå 6-7 stycken så det gör la inget...

I alla fall så börjar det märkas att skolgången börjar gå mot sitt slut.. Man ska börja planera sin slutVFU som ska planeras taktiskt - var vill jag jobba sen och med vilka åldrar? Man ska som sagt börja fundera och snart börja söka jobb, vart vill jag jobba och med vilka åldrar? Frågan, Vart ska jag bo?, behöver jag inte tänka på som tur är, för det finns en viss karl som gärna vill att jag flyttar in med honom i hans lägenhet och det kan jag ju inte tacka nej till för det vill ju jag med, mer än gärna! Så det känns riktigt bra. Men jag hatar att planera så långt fram. Kan man inte bara ta det som det kommer? Och som om inte det vore nog med framtidens bekymmer så finns det gott om nutida bekymmer att beklaga sig över. Som vanligt har jag hur mycket som helst att göra i skolan... Det ska skrivas arbeten och göras grupparbeten och läsas böcker osv. osv. Man blir lite matt av bara tanken. Men skit i det!

Helgen har i alla fall varit helt underbart bra! Underbaringen Andreas har varit här från torsdag till måndag och vi har hunnit med att mysa hur mycket som helst, det kan nog vara en av mina favoritsysslor. Vi eller rättare sagt han har shoppat och vi har fikat och varit ute på galej med ett härligt gäng. Sen har vi självklart varit bakis och ätit pizza som sig bör och ja, haft det toppen helt enkelt! Nu är man tillbaka i saknandet vilket inte direkt underlättar för plugget men visst är det härligt att ha någon att sakna!

Nej nu börjar jag snart igen!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

allt ordnar sig vännen. det gör det alltid!

2009-03-17 @ 14:53:01
Det var jag som skrev: Anonym

franska? det hade nog räckt med amerikanska :D

2009-03-20 @ 17:09:56

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0