When everything is upside down...

Först det ena och sedan det andra.

Dagar som denna när det mesta känns skit så behöver jag bara tänka på den här filuren:


Och när jag tänker på honom så fylls hela jag av en känsla av glädje och jag känner hur ett leende tittar fram på läpparna! Tack för att du finns underbara du!


Ja helgen den sprang förbi som alltid och den har varit toppen!
Jag stannade i skåne hela helgen och lekte en massa med Andreas och Tilde. Vi var på bio (män som hatar kvinnor... Inte Tilde förståss), fotbollsturnering (A spelade) och så har vi busat en del :) Vi har även spelat gh3 och då kan det se ut så här:

Snacka om inlevelse! Den ena sjung/skriker/dansar och den andra spelar med tungan utanför. Ni borde ta mig tusan starta ett band ni två!

Imorse tog A sig en liten sovmorgon vilket inte gjorde mig något alls, har honom mer än gärna kvar så länge det bara går, och det blev ju nästan två timmar mer än beräknat.


Nu är jag tillbaka i Halmstad, och kämpar hårt med att tänka positivt och på positiva saker men det är svårt. Jag har kommit på att jag blir superdeppig när jag tant röd på besök. Det är inte okej. Men jag blir så känslig och minsta ogenomtänkta kommentar kan bryta ner mig. Jag försöker och försöker och försöker men får inte mycket tillbaka!

Anywho! Nu ska jag spela sims så att att jag kommer bort från denna nedrans värld en stund...


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0