Yesterdaaaaay (i bilder)

Kan ärligt säga att det blev alldeles för mycket sprit i min lilla kropp igår, känner mig fortfarande lullig men kan inte sova mer för grannen spelar dunkadunk... Vi även skänka ett tack till underbara Hannabanana för en skoj kväll med mumsig tårta :)  Och tack till er som tvingade mig att dricka vatten, trots att skadan redan var gjord! :)

I alla fall så kommer det lite bilder från igår:

Vad var det du sa Sara? "Det var ju såå modernt!"


Den alltid lika vackra Sponge :)


Snacka om mixade känslor...


Vi försökte, men det gick inte så bra.. Men ser verkligen hur det slår gnistor om oss (Sponge torkade dock snabbt av läpparna efteråt och skyllde på sin bacilskräck)


Frida, Hannabanana och sara


Johan, Hanna och Johanna


Jag o Hanna försökte också. Men hon missade, sen träffade hon lite väl bra. Sist blev det perfekt!


Hanna o Linda tar i från tårna!


Likaså Johanna och Frida :)


Ett ord: Full


Syns att de är systrar?


Söta Hanna


Ett ord: Full!


Ja det var gårdagen det... Vet inte varför jag hängde upp mig på peace-tecknet hela kvällen.. Borde kanske tatuerat in Peace istället. Det får bli nästa projekt ;)

Nu ska jag äta frukost. Magen är helt stört tom trots den goda fyllekorven inatt :D


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0