Hold my hand, dont let me fall!

Hoppsan tjosan vad tiden sprungit iväg. Och det har bloggen fått lida för märker jag.. Sorry!

Är inne på min VFU:s tredje vecka. Har det hur bra som helst med mina små stora sexåringar. Det var lite synd om dem idag dock. Efter en promenad till skogen som tog ungefär 20 min skulle de bara behöva gå ca fem minuter till för att komma till det perfekta lekstället för dem. Meeeen något hände och vi gick fel.. 5 minuters promenaden blev över en timmes promenad (utan överdrift). Men vi var såå stolta över våra barn som orkade gå så långt.

Anywho...
Snart är det helg och då ska jag och min karl bege oss till Halmstad för att umgås med några av de bästa som finns. Ska bli riiiiktigt roligt! Längtar som bara den.

Under helgen som var blev det ett besök i hembygdsparken med mamsen, papsen, Andreas och Tilde. Det var väldigt skoj! Fick massa minnen från när jag var där som liten och kollade på de söta getterna och grisarna :D








Kollade även på min fina lillebror som spelade fotboll. Nojjig storasyster som man är så sitter jag på helspänn varje gång och laddar för att behöva springa ut på planen och slå ner någon dum jävel som skadar min bror. Men det behövdes inte denna gången heller. Det var en relativt viktig match de spelade och när lillebo gjorde mål blev han sååååå glad och jag var sååååå stolt över honom. Min lillebror :)



Happ.. Det var det...


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0