Den där tatueringen, hur ska jag göra?

Ja i det här inlägget skrev jag om när jag blev sugen på att tatuera mig, klickar man på länken kan man även se motivet på den eventuella tatuering. Rätt ofta nu för tiden kommer jag på mig själv stirrandes på andra tatueringar och undrar om jag verkligen ska ha någon. Okej det kan ju vara fint, och lite sexigt kanske men vafan, tatueringen får man ju leva med hela livet sen, eller jag man kan ju ta bort den men ändå...  Sen är ju mitt namn ganska kort (jag vill tatuera in mitt namn vid höftbenet typ), Lisa, fyra små söta bokstäver, kanske borde jag tatuera in något annat? Pauline tyckte jag kunde tatuera in nått ord men hon visste inte vilket, occh det gör inte jag heller!

Har ni någe tips o råd om tattooos? Motiv och placering? Tittar man på Miama Inc så ser det så häftigt ut, och min kommer ju vara dold ändå och bara dyka upp som en liten surprise, haha!

Nej nu ska jag se vidare på fotbollen, kanske läsa lite samtidigt.. börjar bli riktigt spännande nu, i boken alltså! Matchen på teven är tråkig för tillfället, händer inte så mkt... Heja Österrike Kämpa på!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

hehe ja hon är gööörfin :) jag tycker text låter bra om det blir en tatoo ngn gång :P =) pussa!

2008-06-08 @ 19:29:49
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Hhehhehe så sant så sant... Menade nog att jag kunde svara iaf ;D Sussa sött min prinsessa :)

2008-06-08 @ 21:15:11
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: sara osman

text är ju jättefint, men om du tkr namnet är för kort så kan du ju alltid tatuera in nåt ord som du tycker är fint eller har bra betydelse =)

2008-06-09 @ 15:03:38
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Det var jag som skrev: joel

Jag kan ju redan ha berättat det men min polare har en Hälge i färg på magen... Den e läcker.... ;D

2008-06-09 @ 17:34:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0