Tatuering eller inte?

Alltså denna tatuering som jag skrivit om här... Jag kan verkligen inte bestämma mig om jag vill eller inte, om jag vågar eller inte.... Jag tycker verkligen att det skulle kunna bli sååå läckert men sen tänker jag på hur det blir när jag blir äldre.. Någon sa att man inte skulle tatuera vid höftbenet innan man varit gravid för att den kan spricka under graviditeten... I dont know.. Jag har aldrig gjort nått sånt innan...  Jag skulle ju i alla fall kunna gå till tatueringsstudion och kolla läget, hur lång väntetid det är, vad kostar, hur det fungerar och så vidare, då blir det ju på ett sätt verkligare och kanske lättare att ta ställning till om jag ska göra det eller inte... Jag har alltid varit anti tatueringar innan men nu på sista tiden har jag börjat tycka att den kan vara riktigt snyggt.... Vad säger ni?


Mitt mål är uppnått! Jag har läst den jädrans boken till tentan.. Nu har jag bara en liten fin bok kvar att läsa sen ska det antecknas för fulla muggar! Puh!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Skenet bedrar!

2008-05-20 @ 19:28:52
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-05-20 @ 19:41:16
URL: http://JONNAat.blogg.se
Det var jag som skrev: Katta

Klart du ska tatuera dig!! Jag ska också göra det, men vet inte vad jag ska tatuera än men d blir i höst så jag kan styrka mig under sommarn haha :D

2008-05-21 @ 08:34:30
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0